czwartek, 31 stycznia 2013

Trzeba zakończyć tę zbrodnię

 
W dziedzinie "umiejętność pływania i jej nabywanie" dokonałem tego co Kopernik w astronomii - "wstrzymałem ruchy, ruszyłem oddech".



Rozpracowałem gigantyczne, obejmujące cały świat, oszustwo (pic), jakie się kryje za terminem "nauka pływania". Oszustwo, które z uwagi na konsekwencje, należy nazwać zbrodnią. Zaistniała, jednak, sytuacja jak z przypowiastki - ja widzę słonia, wszyscy są ślepcami. Ślepiec, który stoi przy boku słonia, gotów jest przysiąc, że słoń jest jak ściana. Ten przy nodze jest przekonany, że słoń przypomina drzewo, a ten przy ogonie, że lianę. Ślepcami są profesorowie AWF-ów i jeszcze kilku innych uczelni, PAN, redaktorzy wszystkich telewizji i wielu gazet, kilku członków rządu i posłów (trochę nazwisk podałem - http://leszekm.blogspot.com/. Ślepymi jest też wiele instytucji zagranicznych. Badania podają, że tylko 8% ludzi jest w stanie zrozumieć odkrycie, wynalazek. Ja takich nie spotkałem. Dostrzegam, jednak, kilka możliwości zakończenia tej zbrodni. Pierwszą jest zorganizowanie "imprezki" pt. "Ustanowienie rekordu Guinness'a", co daje organizatorowi, sponsorowi reklamę, rozgłos http://www.youtube.com/watch?v=-jk1i1U50_8.
Patrząc przez pryzmat mojej wiedzy, Ty organizatorze uratujesz życie wielu ludziom, dasz możliwość ubarwienia sobie życia przez ludzi niepełnosprawnych, uzyskasz dla siebie lub swojej instytucji publicity na cały świat i przejdziesz do historii, podobnie jak Lord Carnarvon, który wspomagał Hawarda Cartera przy odkrywaniu grobowca Tutanchamona.
Drugim sposobem zakończenia tego picu-zbrodni może być działanie rodziców według moich wskazówek ujętych na blogu lub w artykułach pt. "Nauka Pływania - gigantyczne oszustwo" i opisanie swoich doświadczeń jesienią. Oczywiście nie mogą to być ludzie, których trzeba prowadzić za rączke.
Trzecia możliwość: Jeżeli Ty, Szanowny Internauto, puścisz ten tekst pod wszelkie znane Ci adresy, to ślepcy, którzy zajmują eksponowane stanowiska, będą zmuszeni do publicznego odparcia moich zarzutów. Powiem Ci w sekrecie - nie zdołają.
Dopóki nie rozpocznie się nauki poruszania się W obcym środowisku, dopóty ludzie będą się topić.

 drowning.jpg  Pozdrowienia od tzw. instruktorów pływania i profesorów AWF-ów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz